Garanție și termeni

Serviciul de garanție:

 

  • Perioada de garanție este descrisă în descrierea produsului.
  • Garanția acoperă toate daunele și defectele care au apărut ca urmare a utilizării normale a dispozitivului.
  • Garanția nu acoperă daunele rezultate în urma unui șoc, încercarea de a remedia o problemă de către un client sau terți, umezire sau alte condiții descrise în cardul de garanție.
  • Gradul de rezistență la apă și praf al modelelor rezistente la apă este „IPX4”, vă rugăm să consultați serviciul de definire și garanție a gradului.
  • Metoda implicită de a trimite prin Urgent Cargus.
  • Vânzătorul nu este responsabil pentru modelele de apă impermeabile deteriorate ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de utilizare și a închiderii prea strânse a benzilor elastice de etanșare.

La returnarea unui produs pentru serviciul de garanție:

Un dispozitiv de service (reparare sau înlocuire) este acceptat numai în întregime, completat cu toate accesoriile acestuia:

  • Cutia produsului original
  • Card de garanție
  • Factur de încărcare emisa de curier pentru produsul plătit
  • Un card de garanție completat sau un formular de cerere de produs tipărit, atașat, pe care îl puteți solicita la următoarea adresă: https://pettraining.ro/service-si-reclamatii/

Procedura de returnare a unui produs este următoarea:

  1. Completați cardul de garanție sau formularul de solicitare a produsului la următoarea adresă: https://pettraining.ro/service-si-reclamatii/
  2. Dacă alegeți să completați formularul de retur, veți primi documentul dvs. de e-mail în termen de 24 de ore împreună cu informații către care oficiul de curierat va trimite produsul împreună cu accesoriile sale și alte documente.
  3. Dacă ați ales să completați cardul de garanție, completați motivul returnării, atașați factura de încărcare la acesta și plasați-o în caseta de produs.
  4. Trimiteți-ne produsul (puteți găsi bonul nostru de livrare pentru bonul de transport).
  5. Produsul va fi revizuit de către echipa noastră tehnică în termen de 7 zile lucrătoare pentru a stabili starea acestuia.
  6. După identificarea problemei, produsul va fi reparat sau înlocuit cu unul nou în termen de 30 de zile.

 

* Toate defectele de garanție care apar în perioada de garanție sunt înlăturate gratuit sau produsul este înlocuit cu unul de lucru în termen de 30 de zile lucrătoare. (Perioada de garanție nu este luată în considerare în timpul reparației / înlocuirii produsului).

* Costurile de expediere către noi sunt plătite de client. După constatarea unui defect cauzat de client și în caz de nerecunoaștere și anulare a garanției, serviciul emite o declarație de constatare cu prețurile pentru reparația sau înlocuirea negarantiei. Diagnosticul produsului este gratuit pentru client.

 

Sau să ne contactați prin:

 

Consultanții noștri vă vor asista și vă vor explica cum să efectuați cel mai rapid acțiunea pe care o doriți.

Returnarea bunurilor se realizează prin intermediul companiei de curierat SA Urgent Cargus, prețul de returnare al produsului putând fi găsit aici: https://www.urgentcargus.ro/national-services/standard/

Notificați când este disponibil We will inform you when the product arrives in stock. Just leave your valid email address below.
Email Quantity We won't share your address with anybody else.