Livrare
Livrare:
- Produsele sunt expediate și livrate de firma de curierat SA “Urgent Cargus”
- Livrarea produselor de < 1 kg se face la prețul de 20 RON
- Livrarea produselor de 1- 5 kg se face la prețul de 30 RON
- Livrarea produselor de 5- 10 kg se face la prețul de 35 RON
- Livrarea produselor de > 10 kg se face la prețul de 45 RON
- Livrarea se face într-un interval de 2 până la 3 zile lucrătoare
Procesarea comenzilor:
După primirea comenzii dumneavoastră, vă vom contacta prin telefon pentru confirmare și clarificare detalii. Comenzile făcute înainte de ora 16:00 sunt procesate în aceeași zi. Comenzile făcute în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale sunt procesate în prima zi lucrătoare.
Modalitate de plată:
Plata la destinatar – puteți plăti produsul direct curierului la primirea coletului
Transfer bancar – puteți plăti cumpărătura făcută pe cale bancară
Politica de returnare, livrare, înlocuire a produsului și servicii de garanție:
- Returnare în termen de 14 zile:
- Bunurile sunt acceptate de către Furnizor în scopul studierii produsului pentru defecțiuni și deteriorări. Dacă se stabilește că produsul a fost despachetat și neutilizat, Furnizorul rambursează costul produsului la prețul produsului cu o diferență față de prețul de livrare, cu excepția cazului în care cumpărătorul nu l-a plătit și l-a notificat pe Furnizor.
La returnarea unui produs pentru service în garanție:
- În cazul unei probleme la produs, clientul trebuie să notifice Furnizorul prin e-mail sau să folosească datele de contact indicate de acesta sau de la următorul link: https://pettraining.ro/contacte/
- Dacă problema produsului nu este rezolvată, clientul este dator să urmeze ordinea descrisă în certificatul de garanție și să solicite un formular de reclamație de la următorul link: https://pettraining.ro/service-si-reclamatii/
- După confirmarea formularului, clientul primește instrucțiuni complete pentru trimiterea produsului și îl trimite Furnizorului (în formă completă, cutie, cabluri, baterii și tot ceea ce este necesar pentru a testa și transporta produsul) + conosament de curierat + certificat de garanție + formular de returnare, urmând ca clientul să plătească taxele de livrare curierului.
- După o studiere minuțioasă a produsului, Furnizorul contactează clientul pentru a clarifica procesul de înlocuire sau reparare a produsului, conform descrierii din certificatul de garanție.
Sau să ne contactați prin:
- E-mail: office@pettraining.ro
- Telefon: 0312 29 54 50
- Skype: PetTraining.RO
Consultanții noștri vă vor asista și vă vor explica cum să efectuați cel mai rapid acțiunea pe care o doriți.
Returnarea bunurilor se realizează prin intermediul companiei de curierat SA Urgent Cargus, prețul de returnare al produsului putând fi găsit aici: https://www.urgentcargus.ro/national-services/standard/